RSS

Ekspresikan Cinta Anda

"kekuatan cinta terletak pada hati. keikhlasan dan kejujuran adalah 'tiang' yang mengukuhkan jalinan kasih. Mencipta cinta adalah sangat mudah ia bagaikan menyeberangi sungai. Namun untuk mengekalkan cinta harapan dan keyakinan yang tinggi serta 1001 rempah percintaan perlu kita pelajari."

Semoga tips ini mendorong anda untuk mencari kebahagian dalam percintaan anda.


1.Sisipkan sehelai kertas dan pen dalam beg atau simpan lah coretan/nukilan yang menyatakan perkara-perkara yang menjadikan anda mencintai pasangan anda.

2.Sentiasa memahami pasangan anda dengan bertanyakan mengenai kesukaan,hari-hari penting dalam hidupnya dan saat yang paling manis buat dirinya.

3." Cintailah pasangan anda seperti anda menyintai diri anda".

4. Bagi lelaki jadilah seorang yang "GENTELMAN",sebabnya kini amat sukar untuk menemui lelaki yang penuh dengan ciri-ciri lelaki sejati.

5. Bagi wanita,anda adalah apa yang ada percaya... jadikanlah pasangan anda itu apa yang adalah dalam fikiran dan impian anda dan seterusnya berusaha dan belajar untuk memahami cinta lelaki dan pasangan anda yang penuh dengan "teka-teki".

6. Ambillah setiap kata-kata yang terlafaz oleh pasangan anda dengan sikap positif,percaya pada dirinya dan mengkaguminya... ...

selamat mencuba.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...