RSS

UKiceblendz business opportunities

Good day and assalamualaikum.

Here is the business prospect to you if you are searching for a business opportunity that require the capital below RM 5000. This is the Ice Blended business opportunity for you. :)

REBUTLAH PELUANG MENJADI USAHAWAN ICE BLENDED BERSAMA UK ICE BLENDZ

En Rizal Kebangaan Kami Bermula 1 stall, 2 stall, 3 stall seterusnya Lori Bergerak..Tahniah Diucapkan..dari seorang manager sekarang seorang usahawan kami yang berjaya..


PENGENALAN RINGKAS

Perniagaan UK ICE BLENDZ ini merupakan satu perniagaan yang menggunakan Konsep "Ready2Biz" (Sedia Untuk Bisnes) yang pasti memberi keuntungan dan pulangan yang besar bagi sesiapa yang menyertai kami. Secara mudahnya konsep "Ready2Biz" hanya memerlukan seseorang itu mencari lokasi yang sesuai untuk terus mengaplikasikannya tanpa modal dan risiko tinggi.
Ianya menjurus kepada sebuah idea model perniagaan yang telah sedia untuk diusahakan oleh bakal-bakal usahawan kerana semua produk, peralatan dan tunjuk ajar akan di sediakan sepenuhnya.
Konsep perniagaan UK ICE BLENDZ ini ianya amat mudah dijalankan, malahan pelanggannya terdiri daripada pelbagai lapisan masyarakat setempat tidak kira kanak-kanak, remaja mahupun orang dewasa. Anda juga dijamu dengan menu-menu terkini dari UK ICE BLENDZ dan pasti akan dapat merasai serta menikmati rasa ice blended yang terbaik dan original pada masa kini dan akan datang.

OBJEKTIF
Ingin membantu mereka yang minat dalam bisnes ini yang sukar mendapatkan peralatan dan bahan mentah yang murah berbanding dipasaran.
Memberi / membuka peluang @ ruang penyertaan kepada semua tidak mengira tahap umur sama ada dewasa/remaja/pertengahan umur dan juga warga emas menceburi dunia perniagaan ice blended ini.
Bagi mewujudkan peluang pekerjaan terutama kepada golongan muda,graduan,pesara,atau sesiapa juga yang berminat dalam bidang keusahawanan.
Membuka pandangan / minda masyarakat pada hari ini khususnya generasi muda untuk menceburi bidang perniagaan sebagai kerjaya yang utama dimasa kini dimana mempunyai potensi yang cerah dimasa hadapan yang terjamin.
Ingin melahirkan generasi usahawan Bumiputra yang berdaya saing serta mampu mengadaptasikan arus globalisasi perniagaan terkini.
Serta membuka minat dan juga tumpuan bahawa bisnes ini boleh melangkah lebih jauh setanding dengan perniagaan globalisasi masa kini.


MORE DETAILS ABOUT THIS BUSINESS AT http://www.ukiceblendz.blogspot.com/





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...